I got me a collection of Waffi proverbs i culled from NL; thought y'all might enjoy them. BTW, if you are naija-born and you no sabi wetin "waffi" mean, then je-je click Reload. You can continue your journey of discovery from there. :D
WORDS OF OUR POPSI - Waffi-Saffi Remix
1. Escort me, Escort me, naim slave trade take start.
2. He who laughs last.... na serious mumu. Na now he know wetin dey happen??
3. All work and no play, na banker be that!
4. Birds of the same feather, na the same mama born dem.
5. He who lives in a glass house, na him pepe rest!! :D
6. Na determination dey make okada-rider overtake trailer.
7. Like play like play, naim Ngozi take carry belle.
8. Rat wey dey pass snake-hole take reach him house, no be small work im do.
9. When monkey wear canvas enter town, una go know say im get plan.
10. Mosquito wey perch for brokos, na small-small dem dey carry kill am.
And lastly, my personal favorite: Over-skill na im dey kill Ninja! (lol, Chayoma take note!!)
Thankful: July 2017 - When I thought of the things that I'm thankful for this month, I realized that it's a shame that I don't keep a pen-and-paper recording of prayer request...
2 weeks ago